Ret til Fortrydelse

Returpolitik

Hvis du af nogen grund ikke er tilfreds med din modtagne ordre, bedes du kontakte os. Hos Nuvia stræber vi efter, at vores kunder er 100% tilfredse med de produkter, de køber fra vores leverandører. Er du ikke glad for produktet, bedes du kontakte os, så vil vores team hjælpe dig hurtigst muligt.

Hvordan kan jeg returnere (en del af) min ordre?

Hvis du vælger at returnere dine produkter inden for vores 14-dages returperiode, refunderer vi det fulde beløb inden for fem arbejdsdage efter modtagelsen af produkterne. Vi kan desværre ikke refundere returforsendelsesomkostningerne.

Følg nedenstående trin for at returnere dit produkt:

  1. Send os en e-mail på info@nuvia.dk med oplysninger om, at du ønsker at returnere din ordre eller dele af den.
  2. Vent på svar fra vores kundeservice vedrørende godkendelse af returneringen.
  3. Hvis vi godkender returneringen, pak produktet sikkert ind, helst i den originale emballage.
  4. Send pakken til den returadresse, som vores kundeservice har oplyst.
  5. Send trackingnummeret (Track & Trace) til vores kundeservice.
  6. Når vi har modtaget og inspiceret din pakke, refunderer vi beløbet for de returnerede produkter via den betalingsmetode, du brugte.

Produkter, der opfylder én eller flere af følgende betingelser, kan desværre ikke returneres:

  • Produkter med brudt forsegling.
  • Produkter lavet efter kundespecifikationer (specialfremstillede) eller af personlig karakter.
  • Produkter, der af deres natur ikke kan returneres.
  • Produkter i kategorierne “Skønhed”, “Børn & Baby” og “Sport” kan ikke returneres på grund af COVID-19-hygiejneforanstaltninger.

Ordreannulleringer

Annullering af din ordre er ikke mulig. Vores ordrer behandles straks i systemet, og derfor er annullering ikke længere mulig.

Beskadigede Produkter ved Ankomst

Det er så ærgerligt! Skader under transport kan desværre ske. Hvis du har modtaget et beskadiget eller defekt produkt, kontakt os venligst inden for 14 dage efter modtagelsen. Herefter udløber returperioden desværre.

For den hurtigst mulige løsning bedes du sende os en e-mail med et foto, der viser den beskadigede del af varen. Optimal billeddokumentation viser både mærkningen og defekten på en flad overflade. Vi bruger denne information til at hjælpe dig med din ordre og undgå fejl i fremtiden.

Ved en fejl leverer vi altid en ny pakke gratis første gang, men vi kan desværre ikke refundere penge. Hvis produktet leveres forkert anden gang, refunderer vi det fulde købsbeløb.

For spørgsmål om beskadigede produkter ved ankomst, kontakt os på info@nuvia.dk.

Produktfejl eller Funktionsfejl Efter Brug

Det er ærgerligt! Det kan ske, at der opstår en produktfejl efter en vis periode. Det skal være en produktionsfejl, hvilket betyder, at delen er defekt og ikke længere lever op til producentens angivne standarder. Sliddele er undtaget fra produktfejl eller funktionsfejl. Sliddele omfatter, men er ikke begrænset til:

  • Drivremskiver
  • Batterier
  • Bremseklodser og -skiver, bremsetromler
  • Kæder, lygter, tandhjul, dæk og slanger
  • Bevægelsesdele i bred forstand.

For spørgsmål om produktfejl eller funktionsfejl efter brug, kontakt os på info@nuvia.dk.

Forkerte Leveringer af Produkter

Vi gør vores bedste for at behandle alle ordrer korrekt. Nogle gange kan det dog ske, at en ordre leveres forkert. Vi vil selvfølgelig rette fejlen og sende dig den korrekte ordre gratis.

For spørgsmål om forkerte leveringer af produkter, kontakt os på info@nuvia.dk.

Af hygiejnemæssige årsager kan personlige varer som undertøj ikke returneres.